• (Android) Crazy Dino Park trișează punctele de erori

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Dino Park ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Dino Park IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ trișează punctele de erori ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Dino Park 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Am primit o eroare când încercam să încarc datele mele salvate și când am contactat asistența, mi-au spus că nu este o soluție, mi-am pierdut progresul și nu am fost rambursat. A trebuit să trec prin banca mea și pe Google Play pentru a obține asistență, nu risipi banii tăi nu se vor deranja să te ajute și repetă același mesaj de pr. Update: a fost descărcat direct din Playstore

    Acrylic Nails! Симулятори axcu

    Este un joc minunat și distractiv, place animația și din partea mea îmi aveți \*****/ stele de la mine

    Nu îmi place actualizările

    Imi place jocul asta! Îmi plac dinozaurii, săpăturile și orice altceva. Acest joc este atat de distractiv! Vă rugăm să primiți! 999999999999999999999×999999999999999999999 stele!

    După ce faci primele 5-10 misiuni se blochează și îți iese din joc!

    Crazy Dino Park ปริศนา oys

    Ei întotdeauna la 5, dacă nu ar fi fost atât de multe actualizări și ar dura atât de mult pentru zilele trecute, ar fi mai bine dacă dorești atât de multe actualizări și durează atât de mult să încarci sunt acolo, acum este un joc destul de bun care durează mult prea mult să actualizez, astfel încât să scadă o stea slabă și nu pot actualiza oțelul, așa că lasă-mă să actualizez, scap cealaltă stea și sunt gata să renunț la joc din cauza tuturor acestor actualizări, joc corect, nu ți-l pot oferi actualizare tot spune actualizare actualizare și a început ziua

    Sgf

    Îmi loc

    Acesta nu este un joc. Este un truc să împingi reclame asupra oamenilor. Nu poți juca jocul fără ca acesta să forțeze publicitatea asupra ta și asta nici măcar nu garantează că progresezi.

    Update: Îmi plăcea acest joc și mă joc de câteva luni. Am ajuns, totuși, la punctul în care modernizarea lui Dinos durează mult prea mult din cauza cât de scumpe devin săpăturile și dinamita. Acest lucru este deosebit de problematic pentru că am investit bani în deschiderea a 2 cufere și încă simt că nu pot progresa. Cu excepția cazului în care prețurile pentru săpături și prețurile dinamitei devin fixe și accesibile, nu mă pot vedea continuând acest joc după ce pietrele mele plătite se epuizează.

    Nu există nicio metodă, doar ghiciți, ratați, vizionați reclame sau făceți-vă. Arena este totală BS. Adversarul meu este cu 12-15 niveluri mai mare folosind dinozauri pe care nici măcar nu-i pot vedea...

    JOC SRUPT, NU-ȚI PIERDI TIMPUL! Nu se salvează corect și vă va șterge progresul. Dar dacă asta nu a fost suficient de rău, este doar o pierdere masivă de timp. Ouăle durează cel puțin 12 ore pentru a ecloziona, eu am avut ouă care durează până la 48 de ore. Trebuie să urmăriți reclame de fiecare dată când căutați oase, astfel încât să aveți suficiente încercări pentru a obține ceva, fie asta, fie să plătiți bani reali. Și pușculița care îți oferă pietre prețioase „gratuite”? Trebuie să PLATEȘTI BANI REALI pentru a-l deschide. Nu-ți pierde timpul așa cum am făcut mine.

    Joc cu adevărat distractiv. Începe să se simtă extenuant cu cât de repede cresc prețurile lucrurilor, necesitând din ce în ce mai multe pietre prețioase

    Möä böän böän

    Super jocul

    un joc super drăguț


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :